[ 4chon ] [ new / r9k / gm ] [ nice / edu ] [ meta ]

/ meta / - Meta

Community Engagement and Fun
Name
Email
Subject
Comment
Flag
File
Embed
Password (For file deletion.)

Status: No .webm files or files in general over 2mb at this time. Solution will require a site outage and will be announced in advance.


File: 1593276631875.jpg (54.51 KB, 976x850, _91408619_55df76d5-2245-41….jpg)

 No.5562

HDV you have to ban dogi(the dogisaga person), they're an infilitrator from that one girl chan and has ties to israeli online agents and has a notorious history of sowing dissent. Currently KC is arguing about their own infiltration probelms(see here https://kohlchan.net/int/res/7730646.html) and how their own "magazine" is run by what probalby is mossad who conveniently has twitter ties to a wide collection of imageboard "attentionwhores" like dogi.

Just a warning bro, these people want to keep tabs on us. I wouldnt' count redx(the boy poster) out either. I've seen him in other places with chan connections. Probably there to spread those kiddy pics for an excuse for the popo to take you down if need be.
>>

 No.5563

HDV you have to ban foky(the redditcucky person), they're an infilitrator from that one gay chan and has ties to israeli online agents and has a notorious history of sowing dissent. Currently KC is arguing about their own infiltration probelms(see here https://kohlchan.net/int/res/7730646.html) and how their own "magazine" is run by what probalby is mossad who conveniently has twitter ties to a wide collection of imageboard "attentionwhores" like redditcucky.

>>

 No.5564

File: 1593282142405.jpg (73.64 KB, 650x873, 1593191452997.jpg)

I have wondered about this ""kohlzine"" shit for a while now tbh

It's completely anorganic and was never part of KC board culture prior before the other site shut down, it just kinda popped into existence like these psyops tend to do and then was linked by the admin for some reason

Also yeah, the skitzo bitch seems to be widely known on KC/the """kohlzine"" twatter /trint/ tranny crowd for some reason

>>

 No.5565

File: 1593282165665.png (183.02 KB, 422x472, der untermensch.png)

>>5563
kys narc!projectionCunTy LOL

i did not make this thread

>>

 No.5568

>>5564
Yes, everyone else is a schizo, you're the only sane person here. Hey, since everyone here is a government agent. I guess you and your tulpas can go talk to yourselves on a different website then, right?

>>

 No.5571

holy shit it's startng to turn into civil war on kc.

>>5564
it's too well organized and the fact that they all have twitters and post publically absolutely means they have more secret channels that they organize on.

>>5563
whatever you stupid aussie cunt, you need to fuck of. no one on 4chon ever liked you and never will.

>>5568
keep saging, it won't work. everyone sees through the lies and deception.

>>

 No.5572

>>5563
foky(whoever that is) is irrelevant. i'm talking about real players and characters like dogi that are absolutley infiltrators.

>>

 No.5573

>>5571
>keep saging, it won't work. everyone sees through the lies and deception.
Yes, redditcucky, and redditcucky's schizophrenic hallucinations see right through me. I'm Dog, and Dwarf, and a Russian, and the JIDF.

>>

 No.5575

File: 1593285959161.jpg (59.46 KB, 331x402, lol-elsahurt.jpg)

>>5572
>>5573
LOL skitzohurt samefag

>>

 No.5597

File: 1593376420588.png (16.28 KB, 825x641, green jew.png)

Oy VeY sHuT It DoWn!!!!!!1111

>>

 No.5598

>>5597
i will nut in ur ass skitzobishCunty

>>

 No.5602

I want to fart in your face

>>

 No.5605

>>5597
We know what you are, you piece of shit "aussie" jew. You can't keep getting away with subverting WHITE imageboards.

>>

 No.5610

>>5605
You are just jealous you lazy narcissistic kike.

>>

 No.5617

Anyone who hates dogisaga is a kike, fed or libtard.
Dogisaga is just so likable, points out the jewish problem.

>>

 No.5620

>>5617
ok doGcuntY

>>

 No.5625

>you have to ban the guy who wants to end the fed!
>you have to ban dogstralia because my crazy conspiracy theory!
>you have to ban everyone that means anything to 4chon, trust me goy, i know what's best!
STFU + KYS

>>

 No.5629

File: 1593546170396.jpg (38.18 KB, 491x625, 1585640651401.jpg)

>>5625
you rn

ur an useless worthless unfunny poster and shud kys LOL

>>

 No.5630

After having to deal with redditcucky I am now fully convinced that the holocaust did in fact happen and the Germ-mans killed millions of Jews by boring them do death with their lame blogs that nobody gives a shit about.

>>

 No.5633

>>5630
Let me cum in ur ass projectionBishCunty



[Return][Go to top] [Catalog] | [Home][Post a Reply]
Delete Post [ ]
[ 4chon ] [ new / r9k / gm ] [ nice / edu ] [ meta ]